Σελίδες

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Αναστασία, χάρηκα.

Αρχικά.. Είμαι η Αναστασία. Το Νάστια είναι το όνομά μου, όπως κόβεται στα ρώσικα(Ναι είμαι μίξη) και ασχολούμαι με την ζωγραφική, το σχέδιο και τα λοιπά και τα λοιπά. 
Αγαπημένος μου καλλιτέχνης είναι ο Γκλεν Μπράουν, για όσους δεν τον ξέρουν απλά σας απαξιώ..
  
Είμαι λάτρης του κινηματογράφου, μ'αρέσει να βγάζω φωτογραφίες οτιδήποτε υπάρχει σε αυτόν τον πλανήτη, επίσης μ'αρέσουν οι ταινίες μικρού μήκους, τα κινούμενα σχέδια, οι μονόκεροι, τα πάντα(τα ασπρόμαυρα αρκούδια) και οι συναυλίες.


Δεν μ'αρέσουν: η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια(ας ψοφήσει), τα 4χρονά παιδάκια, τα ψέματα, οι μπάμιες  και σε αυτό το Blog θα φτιάξω τον δικό μου κόσμο βασισμένο στις σκέψεις μου.


Για όσους δεν ξέρουν: Z-space είναι ο “ορισμός της άσπρης απόλυτης ανυπαρξίας, εκεί που δεν υπάρχει χωροχρονικό συνεχές. Οπότε κάθε βδομάδα που θα ποστάρω καινούριο άρθρο, αυτό θα είναι και 1 τ.μ του z-space μας. Ελπίζω να καταφέρω να φτιάξω ολόκληρο πλανήτη με τα άρθρα μου αλλά αυτό θα δείξει με την απήχηση του blog.

Αυτά για αρχή.. σύντομα έρχεται το πρώτο τετραγωνικό της αυτοκρατορίας μας.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ante kalh arxh.. *erwthsh* eisai hipster?

Ανώνυμος είπε...

teriazoume se arketa..
(Anna)